31 Ocak 2014 Cuma

Atasancak Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi

Kurumumuz erken çocukluk dönemi sınıfları, bireysel eğitim sınıfları, grup eğitim sınıfları, fizyoterapi ünitesi, günlük yaşam becerileri ünitesi ve aile danışmanlığına yönelik rehberlik servisini içeren 3 katlı modern binasında 2002 yılından itibaren hizmet vermektedir.
Kurumumuz; Psikolog, fizyoterapist, çocuk gelişimi öğretmeni, okul öncesi öğretmeni, zihinsel engelliler öğretmeninden oluşan deneyimli eğitimci kadrosunu bünyesinde barındırmaktadır.
Kuruma başvuran öğrencilerimizin 8 seanslık ilk değerlendirme sürecinden geçtikten sonra gelişimsel/akademik performansları, özellikleri ve ihtiyaçları belirlenir ve kişiye yönelik ’’BİREYSEL EĞİTİM PROGRAMI’’ hazırlanır ve uygulanır. Öğrencinin annesi veya babası seanslara alınarak eğitim sürecine aktif katılımı sağlanır programın uygulanmasından meslek elemanı ve aile eşit biçimde sorumludur.
Ailenin çocuğun tanısı, performansı, davranışları ve ihtiyaçları konusunda anlık ve periyodik danışmanlık/eğitim hizmeti alması sağlanarak eğitim sürecinde aktif olarak bulunması sağlanır.
Tüm eğitim üniteleri anlık ses ve görüntü transferi sağlayan kamera sistemi ile donatılmıştır. Velilerimiz bekleme odasından çocuklarının seanslarını anlık olarak takip edebilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder